Monday, October 29, 2012

Fråga / svar och downloads-tips

Jag använder mig för det mesta av Ephemeras skins, det jag använder mig mest av för stunden heter ESkin WEAK som du kan ladda ner här. Sidan är på kinesiska så använd google translate. Alla skins man laddar ner är i fil formatet package. så du måste installera det rätt för att det ska funka, jag har skrivit en tutorial om hur du installerar package. filer, den hittar du här.
En viktig sak att tänka på när man laddar ner skins är att tänka på om det är Non-default eller Default.
Default betyder att alla simmar i dina kvarter kommer att ha skinnet, alltså ersätter det EAs skin som spelet använder sig av normalt. Du kan såklart välja ett annat skin i CAS när du skapar din sim. 
Non-default gör inte som default utan det går bara att välja när du är i CAS och skapar din sim.
Fråga om ni har några frågor om non-default och default skins så är det bara att kommentera!
Tänkte jag kunde klämma in några fler skin tips, klicka bara på bilderna för att ladda ner.

点击查看原始尺寸
Photobucket

1 comment:

  1. Hej, igen!
    Mina filer blir inte package. filer utan RAR. filer. Jag har Winrar installerat osv, men jag kan inte packa upp den.
    Jag har modmappen från modthesims nedladdad och alla andra package-filer fungerar finfint! (lika så att packa upp)

    ReplyDelete