Sunday, October 28, 2012

Ny dator påväg!

Goderafton! Vet ni vad? Jag har precis beställt en ny dator!! Så fucking awesome! Thor Lorride v2 heter den! Thor! Haha. Skulle kunna ha köpt den endast pga av namnet!

Kommer såklart att sakna min nuvarande kära dator, men den ska jag skänka till min vän Maria så jag vet att den kommer tas väl hand om och fortsätta simsa som den var skapad för. Det var 31% rea på den också! Så jag är typ överglad just nu. Den finns på CDON.
Iaf så betyder det att jag mest troligt inte kommer uppdatera tills jag får hem den och sånt, kanske slänger upp några simmar innan att ladda ner. Ha en fortsatt trevlig kväll!

2 comments:

  1. Hej!
    Jag måste bara fråga en grej, vilka skin använder du på dina simmar?
    Och hur har du installerat dom, för jag får verkligen inte till det :(

    ReplyDelete
  2. förresten vad händer med Wylie och dom andra när du får ny dator :O?

    ReplyDelete