Sunday, June 23, 2013

Tävlingsfunderingar

Jag har suttit och funderat lite på att hålla en bildtävling här i bloggen under sommaren, jag kommer vara borta att jobba rätt mycket så kommer inte ha så mycket tid till att spela sims och uppdatera bloggen, och då tänkte jag att en tävling där ni läsare är med och tävlar mot varandra i en slags modell/bildtävling och kan vinna te.x 1000 Simpoints? Tänkte att varje vecka blir det olika teman som te.x Sommar, och varje vecka åker någon ut tills det bara är vinnaren kvar. Hur tycker ni att det låter? Något som ni skulle vilja vara med på?
Så om du har intresse i att vara med kommentera på detta inlägg! Om du har idéer och tankar om min lilla tävlingsidé så kommentera!
Kanske vinnaren vinner 2000 simpoints och andraplatsaren vinner 1000?
Vad tycker ni?

8 comments:

  1. Låter jättekul!

    Typ att det finns några teman som man ska fota i Sims (so, på Alltomsims, Att man ska ta tre bilder, varav en ska vara naturinspirerad, en kärlek, och en lycka? Behöver självklart inte vara just de teman som jag föreslog, men du förstår. Sen tycker jag att man ska mejla bilderna till dig istället för att lägga upp de i sin blogg ( med tanke på att inte alla har en blogg..) Man kanske kan göra ett collage på ett roligt sätt, eller liknande?

    Hoppas du förstår vad jag menar nu eheheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jo de var så jag tänkte om teman ^^ tack så mycket för tipsen!

      Delete